
Hallo ik ben Lyn
(Wil je mijn gezicht herkennen? neem dan een kijkje op de foto hieronder)
Ik studeerde in 2010 af als erkend Diëtiste en Voedingsdeskundige aan Thomas More te Geel.
Ik volgde nadien nog een Lerarenopleiding en ging meteen aan de slag in mijn eigen praktijk als voedingsdeskundige. Na 12 jaar praktijkervaring in regio Turnhout, zette ik mijn begeleiding verder als diëtiste in Heist-op-den-Berg.
Zo probeer ik samen met mijn cliënten op zoek te gaan naar een leefstijl die energieker, gezonder en gelukkiger maakt!
Mijn praktijk is gevestigd in de studio van BE.ME, een sportstudio te Heist-op-den-Berg.
Naast het uitbaten van deze studio, kan je er dus terecht voor professioneel individuele voedingsbegeleiding.
Verder heb ik een specialisatie in begeleiding bij moeilijke relatie met voeding en eetstoornissen. Uiteraard kan je ook bij me terecht voor een duurzame benadaring bij gezonde leefstijl en gewicht. Hierbij mag je een gezonde nadruk op gedragsverandering verwachten.
Ik zou graag de tijd nemen te vertellen wie ik ben en waar ik voor sta. Voor meer info over de voedingsbegeleiding, kan je terecht op mijn praktijkwebsite www.lynproost.be
Mijn visie...
Ik geloof niet in diëten... . Ik geloof echter wel in (afslanken door) gezond eten, op een natuurlijke manier. Dit houdt in dat je er vanuit mag gaan dat we aan voedingsgewoonten werken die haalbaar/doenbaar/houdbaar (hoe je het ook wil noemen) zijn... en blijven! En dan bedoel ik: voor jou, niet voor mij.
Ik zal je richtlijnen aanreiken, en vertellen waarom. Mijn mening meegeven en ondersteunen, maar de keuzes liggen bij jou.
Als jij tevreden bent met de veranderingen die je doormaakt, het gevoel dat je hierbij hebt, de vooruitgang die je ervaart..., dan ben ik dat ook.
Ik ben geen diëtiste die graag telt in kcal, gewicht of BMI (of andere getallen). Ik hou er rekening mee en zal 'ze' hier en daar laten meespelen, maar gelukkig en energiek worden, staat op de eerste plaats. Als je je goed voelt door een gezond eetpatroon, dan volgt de rest automatisch!
Bij deze hoop ik dat we alvast een aangename eerste kennismaking hadden. Verder nodig ik je van harte uit om vrijblijvend contact op te nemen indien je nog verdere vragen of bemerkingen hebt (contact). En wie weet, misschien tot binnenkort!
Wil je een afspraak of meer info? Stuur gerust een mailtje of whatsapp!

